Jak działamy

Klientów zainteresowanych produktami z naszej oferty prosimy o wysłanie do nas zapytania drogą mailową bądź o telefon – dane znajdują się w zakładce kontakt.

Na tym etapie prosimy o podanie jak najwięcej informacji o produkcie, na który Klient chce otrzymać ofertę. Podjęcie decyzji o wyborze asortymentu może ułatwić zapoznanie się z KARTĄ TECHNICZNĄ produktu, która zawiera wszystkie podstawowe informacje, parametry i zakres oferty danego produktu.
Kartę techniczną można ściągnąć w pliku PDF, do którego link znajduje się obok zdjęcia większości produktów.

Informacje potrzebne do skonstruowania prawidłowej oferty powinny obejmować:
rodzaj wyrobu (tektura lita, falista, papier, kątownik, itp);
gramaturę lub grubość;
rozmiar;
sposób wykorzystania (zastosowanie);
ilość;
inne ważne dla Klienta informacje;

Realizacja dostawy następuje zazwyczaj w ciągu 3-8 dni roboczych od momentu wpłynięcia zaakceptowanego zamówienia. Dostawy realizowane są na terenie całej Polski we współpracy ze wszystkimi spedytorami krajowymi.

Klienci regularnie zamawiający swoje produkty mogą liczyć na skrócenia czasu oczekiwania na dostawę. Klienci zamawiający po raz pierwszy otrzymują fakturę pro forma na podstawie której dokonują płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty towar jest niezwłocznie wysyłany pod wskazany adres. Możliwa jest też realizacja zamówienia za pobraniem.
Wszystkie produkty z naszej oferty są objęte podatkiem VAT w wysokości ustawowej 23%.

Powierzone nam w zapytaniu dane Klientów są przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie przez Przedsiębiorstwo PAPIERTECH do przedstawienia oferty oraz realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom.